Základní principy a specifika práce s dětmi/osobami s PAS bez intelektového znevýhodnění
Akreditováno MPSV

8 hod.  |  2. 250,- Kč/os.

Co se dozvíte

Účastníci se seznámí se základními specifiky práce s dětmi/osobami s PAS bez intelektového znevýhodnění, se základními didaktickými principy metodiky strukturovaného učení – individualizace, strukturalizace, vizualizace a motivace. Důraz je kladen především na pochopení praktického využití v běžném životě jako prostředku pro lepší fungování a začlenění se u osob s PAS. 

Účastníci se seznámí také s faktory, které negativně ovlivňují proces výchovy a úspěšnost rozvoje komunikačních, sociálních a pracovních dovedností. Jsou to např. kvalita pozornosti, smyslové obtíže, změny v prostředí apod. Prezentovány budou také časté důvody toho, proč nám metody strukturovaného učení nefungují a proč je nechtějí osoby s PAS bez intelektového znevýhodnění používat.

Kurz je zaměřen na děti/osoby s PAS bez intelektového znevýhodnění a bez opožděného vývoje řeči (Aspergerovým syndromem, vysoce funkčním autismem).

Lektorka používá v průběhu kurzu zážitkové techniky. Součástí je prezentace praktických ukázek, fotografií a krátkých videozáznamů.

Pro koho je kurz určen

Pro sociální pracovníky, pro pracovníky v sociálních službách.
Pro rodiče a rodinné příslušníky s dětmi/osobami s poruchami autistického spektra – pro neformální pečovatele.
Pro širokou veřejnost.

O čem to bude

Časová dotace

8 vyučovacích hodin

Lektor

Mgr. Jaromíra Staňková, DiS.

Pozvat lektora k nám


Pokud chcete nezávazně poptat vzdělávací akci do Vaší organizace, napište mi nebo zavolejte na 605 418 419